No SDGs found for this action.
Η στροφή των σύγχρονων κοινωνιών σε φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους ζωής έχει αναδείξει τις
τελευταίες δεκαετίες την ανάγκη δημιουργίας περιοχών πρασίνου μέσα στην πόλη. Πολλές σχολικές μονάδες
αξιοποιούν τους χώρους του σχολικού κήπου για την καλλιέργεια διαφόρων ειδών χλωρίδας, δημιουργώντας
βοτανόκηπους, ανθόκηπους ή και λαχανόκηπους.
Ποικίλα οφέλη έχουν προκύψει από την ενασχόληση των μαθητών με τον σχολικό κήπο και πολλές δεξιότητες
μάθησης και ζωής έχουν καλλιεργηθεί καθώς αυτός προσφέρεται για βιωματική μάθηση. Παράλληλα,
προσφέρεται για επαφή των παιδιών με το χώμα και το νερό, για πειραματισμό με τις διάφορες μορφές της
ύλης, για γνωριμία με τη βιοποικιλότητα , για ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, για δημιουργία και
ικανοποίηση από τα αποτελέσματά της. Ταυτόχρονα όμως φέρνει τα παιδιά αντιμέτωπα με την αποτυχία και
τη διαχείριση καταστάσεων λάθους και αστοχίας.
ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1.Οι μαθητές αναμένεται να κατονομάζουν τους λόγους δημιουργίας σχολικού κήπου (Γνώσεις).
2. Οι μαθητές αναμένεται να επιλέγουν τις λύσεις που θεωρούν καταλληλότερες (Δεξιότητες).
3. Οι μαθητές αναμένεται να υιοθετούν στάσεις φιλικές προς το περιβάλλον ( Στάσεις).
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες αναμένεται να:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες αναμένεται να:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες αναμένεται να:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες αναμένεται να:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες αναμένεται να:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες αναμένεται να:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες αναμένεται να:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Πολιτική απορρήτου | Όροι χρήσης | Eπικοινωνία και Υποστήριξη