Σκοπός του προγράμματος είναι να προωθήσει το σεβασμό στον Εαυτόν και στον Άλλον καθώς και την αξία της διαφορετικότητας. Η καλύτερη κατανόηση του εαυτού μας και του άλλου δίπλα μας γίνεται μέσα από εμπειρίες. Όσο πιο νωρίς επεξεργαστεί ένα παιδί τις έννοιες της διαφορετικότητας και του σεβασμού και βιώσει αντίστοιχες εμπειρίες, τόσο πιο αποτελεσματικά θα καλλιεργήσει δεξιότητες που θα κάνουν το σεβασμό, πράξη και τρόπο ζωής. Οι μαθητές/τριες θα αναπτύξουν θετική εικόνα για τον εαυτό τους και θα μάθουν να αναγνωρίζουν την αξία της διαφορετικής άποψης του καθενός. Τέλος, θα αναπτύξουν την ικανότητα να αποδέχονται τη διαφορετικότητα.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση να:
επικοινωνήσουν μέσα από την κίνηση και μη λεκτική επικοινωνία.
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Το εργαστήριο ξεκινά με αισθητικοκινητική δράση, παιχνίδια συγκρότησης ομάδας και τόνωσης των δεσμών της ομάδας.
(1 διδακτική ώρα)
Προτεινόμενες δραστηριότητες:
Δραστηριότητα 1η :
«Αισθητικοκινητική δράση – χρήση σώματος για ζέσταμα» (κινητική δραστηριότητα)
Δραστηριότητα 2η:
«Αισθησιοκινητική δράση – χρήση σώματος ως εκφραστικό μέσο»
(κινητική δραστηριότητα με αξιοποίηση παιχνιδιών Α΄ φάσης Θεατρικού Παιχνιδιού)
Δραστηριότητα 3η:
«Φρουτοσαλάτα»
(κινητική δραστηριότητα με αξιοποίηση παιχνιδιών Α΄ φάσης Θεατρικού Παιχνιδιού)
Δραστηριότητα 4η:
«Το δέντρο της ομάδας μας»
(δραστηριότητα σε Ολομέλεια με κατασκευή και κολλάζ)
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση να:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
(1 διδακτική ώρα)
Προτεινόμενες δραστηριότητες:
Δραστηριότητα 1η:
«Συμβόλαιο της ομάδας»
(δραστηριότητα στην Ολομέλεια με συζήτηση και κολλάζ)
Δραστηριότητα 2η:
«Χαρίζω στον εαυτό μου και στον άλλον κάτι θετικό»
(κινητική δραστηριότητα με αξιοποίηση τεχνικών Θεάτρου)
Δραστηριότητα 3η:
«Η αλυσίδα της τάξης μας»
(δραστηριότητα στην Ολομέλεια με συζήτηση και κατασκευή)
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση να:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
(1 διδακτική ώρα)
Δραστηριότητα:«Η αρχική μου ιδέα για την έννοια της διαφορετικότητας»
Δραστηριότητα κινητική συγκέντρωσης με ατομικό ιχνογράφημα και κολλάζ.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση να:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
(1 διδακτική ώρα )
Δραστηριότητα:
«Τι κρύβουν τα μπαλόνια;»
Δραστηριότητα κινητική. Δραστηριότητα παρατήρησης και συζήτησης στην Ολομέλεια.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση να:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
(1 διδακτική ώρα)
Δραστηριότητα 1η:
«Ανταλλάσσοντας εικόνες- 1ο μέρος»
Κινητική δραστηριότητα και δραστηριότητα παρατήρησης και συζήτησης στην Ολομέλεια. Έμφαση σε πρόσωπα, ομοιότητες διαφορές.
Δραστηριότητα 2η:
«Ανταλλάσσοντας εικόνες- 2ο μέρος»
Κινητική δραστηριότητα και δραστηριότητα παρατήρησης και συζήτησης στην Ολομέλεια. Έμφαση σε στάσεις σώματος, εκφράσεις προσώπου, συναισθήματα, ομοιότητες, διαφορές
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση να:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
(1 διδακτική ώρα)
Δραστηριότητα 1η:
«Ίδιοι ή διαφορετικοί; Πώς νιώθω πιο καλά;»
Κινητική δραστηριότητα με κατευθυνόμενους και ελεύθερους αυτοσχεδιασμούς – τεχνικές θεάτρου.
Δραστηριότητα 2η:
«Είμαι ο εαυτός μου και μπορώ να πω όχι!»
Δραστηριότητα συζήτησης σε Ολομέλεια.
Φύλλο εργασίας με βάση τις Ρουτίνες σκέψης.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση να:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
( 1 διδακτική ώρα)
Δραστηριότητα 1η:
«Τι θα συνέβαινε σε έναν κόσμο όπου όλα θα ήταν ίδια;»
Δραστηριότητα κατασκευής και κουκλοθέατρου.
Δραστηριότητα 2η:
«Τι θα συνέβαινε σε έναν κόσμο όπου όλα θα ήταν διαφορετικά;»
Δραστηριότητα κατασκευής και κουκλοθέατρου.
Δραστηριότητα 3η:
«Οι ιδέες μας»
Δραστηριότητα αξιολόγησης κινητική με ατομικό ιχνογράφημα και κολλάζ.
Πολιτική απορρήτου | Όροι χρήσης | Eπικοινωνία και Υποστήριξη