Σκοπός του ΠΚΔ είναι η εισαγωγή των μαθητών/τριών στην απόκτηση βασικών γνώσεων αναφορικά με: α) τα μέρη του ανθρώπινου σώματος, β) τις βιολογικές διαφορές των φύλων, γ) την εξέλιξη του ανθρώπινου σώματος και τις βιολογικές και εξωτερικές αλλαγές με το πέρασμα της χρονολογικής ηλικίας, δ) τα εσωτερικά όργανα, όπως το πεπτικό σύστημα και ε) τα δόντια και την φροντίδα τους. Επιπρόσθετα, στοχεύει στην καλλιέργεια σημαντικών δεξιοτήτων, όπως:
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες αναμένεται:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Δραστηριότητα 1η (Διάρκεια: 30΄)
Δραστηριότητα 2η (Διάρκεια: 30΄)
Δραστηριότητα 3η (Διάρκεια: 30΄)
Οι μαθητές/τριες καλούνται να αποτυπώσουν ζωγραφίζοντας μια χαρούμενη ή λυπημένη «φατσούλα», πώς τους φάνηκε το εργαστήριο και τι έμαθαν από αυτό.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες αναμένεται:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Δραστηριότητα 1η (Διάρκεια: 20΄)
«Hokey-Pokey https://www.youtube.com/watch?v=P7kyL1H_lUE
Δραστηριότητα 2η (Διάρκεια: 35΄)
αναμονής και γραφείο του γιατρού. Διαμορφώνουμε
ανάλογα και τους δυο χώρους.
Δραστηριότητα 3η (Διάρκεια: 35΄)
εννοιολογικού χάρτη (mind map) μέσω της ψηφιακής
coggle https://coggle.it/
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες αναμένεται:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Δραστηριότητα 1η (Διάρκεια: 60΄)
Δραστηριότητα 2η (Διάρκεια: 30΄)
Η δραστηριότητα ολοκληρώνεται με ένα mind map μέσω του
ψηφιακού εργαλείου coggle (https://coggle.it/), όπου οι μαθητές/τριες συμπληρώνουν «τι μάθαμε και τι μας άρεσε από το συγκεκριμένο εργαστήριο».
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες αναμένεται:
συστημάτων για να παρουσιάζουν τις γνώσεις και τα συμπεράσματά τους,
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Δραστηριότητα 1η (Διάρκεια: 60΄)
Δραστηριότητα 2η (Διάρκεια: 30΄)
Ο/Η Εκπαιδευτικός δημιουργεί στον Η/Υ έναν ψηφιακό εννοιολογικό χάρτη (mind map) μέσω της εφαρμογής coggle https://coggle.it/ στον οποίο οι μαθητές/τριες συμπληρώνουν «τι μάθαμε και τι μας άρεσε από το συγκεκριμένο εργαστήριο».
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση:
συστήματος.
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Δραστηριότητα 1η (Διάρκεια: 60΄)
Δραστηριότητα 2η (Διάρκεια: 30΄)
Τα παιδιά καλούνται να ζωγραφίσουν αυτά που είδαν και αναπαράστησαν στην προηγούμενη δραστηριότητα.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες αναμένεται:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Δραστηριότητα 1η (Διάρκεια: 60΄)
Σοκολάκης κα η Ζαχαρούλα», η«Δόνα η τερηδόνα» κλπ.
σωστό βούρτσισμα, βουρτσίζοντας τα δικά τους δόντια!
Δραστηριότητα 2η (Διάρκεια: 30΄)
Πραγματοποιείται με το αντίστοιχο φύλλο εργασίας που
μπορούν οι Εκπαιδευτικοί να «κατεβάσουν» από :
https://aesop.iep.edu.gr/node/20223/3190
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες αναμένεται:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Δραστηριότητα 1η (Διάρκεια: 45΄)
τρισδιάστατων αφισών του σώματος με διάφορα υλικά
Δραστηριότητα 2η (Διάρκεια: 45΄)
Σώματος» όπου οι επισκέπτες/τριες μπορούν ανά δύο και να
επεξεργαστούν τις αφίσες-μοντέλα και φωτογραφίες των δραστηριοτήτων αναπαράστασης του σώματος
Πολιτική απορρήτου | Όροι χρήσης | Eπικοινωνία και Υποστήριξη