No SDGs found for this action.
Αυτό το εργαστήριο στοχεύει στην ενίσχυση των επιστημονικών γνώσεων των μαθητών/τριών σχετικά με τις εποχές και το κλίμα, την ανάπτυξη δεξιοτήτων ανάλυσης δεδομένων και την καλλιέργεια κριτικής σκέψης. Επιπλέον, βοηθά τους μαθητές να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος και τις συνέπειες των ανθρώπινων δράσεων στον πλανήτη, ενισχύοντας την οικολογική τους συνείδηση και ενθαρρύνοντας την ενεργό συμμετοχή τους στη λήψη περιβαλλοντικών αποφάσεων. Η φιλοσοφία αυτών των δραστηριοτήτων είναι να προσεγγίσουμε τις έννοιες των εποχών και του κλίματος με έναν διεπιστημονικό τρόπο, ενσωματώνοντας τη φυσική, την οικολογία, τη μετεωρολογία και τη στατιστική επιστήμη. Η σκοπιμότητα του εργαστηρίου είναι πολλαπλή και συνδέεται άμεσα με την αναγκαιότητα για βαθύτερη κατανόηση και ευαισθητοποίηση πάνω στα εξής ζητήματα: Ενίσχυση της Επιστημονικής Κατανόησης, Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Στατιστικής Ανάλυσης και Εφαρμογή Κριτικής Σκέψης.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση να:
Δραστηριότητες
Οι μαθητές εμπλουτίζουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους για την κίνηση της Γης και τις εναλλαγές των εποχών, αποκτώντας δυναμικές οπτικές αναπαραστάσεις για την περιφορά της Γης.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση να:
Δραστηριότητες
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση να:
Δραστηριότητες
https://searchingthemeaningoflife.wordpress.com/2015/06/21/sun/
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση να:
Δραστηριότητες
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση να:
Δραστηριότητες
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση να:
Δραστηριότητες
και ανοίγουν το σύνδεσμο του εννοιολογικού χάρτη για τις εποχές
και στη συνέχεια το σύνδεσμο του εννοιολογικού χάρτη για τον καιρό και το κλίμα
Οι μαθητές/τριες θα συσχετίσουν αφενός τις κλιματικές και καιρικές συνθήκες με τα χαρακτηριστικά των κατοικιών και τα υλικά δόμησης. Αρχικά, επισκέπτονται τον σύνδεσμο « Διαφορές σπιτιών με βάση το κλίμα» και στη συνέχεια τον επιμέρους σύνδεσμο με τη διαδραστική κατασκευή σπιτιών με υλικά εξοικονόμησης ενέργειας.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση να :
Δραστηριότητες
https://commission.europa.eu/energy-climate-change-environment_el
https://www.noesis.edu.gr/noesis-online/wikitexnologias/environment/%CE%B1%CF%84%CE BC%CF%8C%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B1/%CF%84%CE%BF-%CF%86%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%B
A%CE%B7%CF%80%CE%AF%CE%BF%CF%85/
και γνωρίζουν τους τύπους κλίματος της Eλλάδας.
Πολιτική απορρήτου | Όροι χρήσης | Eπικοινωνία και Υποστήριξη