Σκοπός του παρόντος εργαστηρίου είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών σχετικά με το πώς τα έμφυλα στερεότυπα και οι κοινωνικές παραδοχές και προσδοκίες επηρεάζουν την αυτο-αντίληψη και την επιλογή επαγγέλματος. Επιπλέον, η ανάπτυξη της αναγνώρισης των έμφυλων στερεότυπων στα σχολικά βιβλία και στον επαγγελματικό χώρο, η ενημέρωση για την ισχύουσα κατάσταση στην Ελλάδα και τον κόσμο, η ενίσχυση μη στερεοτυπικών στάσεων και επαγγελματικών επιλογών, η καλλιέργεια θετικής αυτοδιάθεσης, και η ανάληψη δράσης ενάντια στην έμφυλη ανισότητα στην οικογένεια και στην εργασία.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Δείχνουμε σκίτσα στους/στις μαθητές/τριες.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση:
• Να αναπτύσσουν κριτική σκέψη, διεξάγοντας έρευνα.
• Να χρησιμοποιούν πληροφορίες.
• Να συνεργάζονται, συζητώντας, σχολιάζοντας δεδομένα.
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/τριες να είναι σε θέση:
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Πολιτική απορρήτου | Όροι χρήσης | Eπικοινωνία και Υποστήριξη